תוכנת סידור עבודה – למי זה טוב ומה זה תורם

תוכנת סידור עבודה – למי זה טוב ומה זה תורם

עסקים רבים המנהלים צוותי עובדים במשמרות, עדיין מתנהלים היום באמצעות סידורי עבודה אשר נבנים באופן ידני. משמעות הדבר היא שזמן עבודה יקר מבוזבז על מטלה סיזיפית זו, במקום שניתן היה לנתב אותו לאפיקים יעילים יותר כמו עבודה או קשר ישיר עם העובדים והלקוחות.

כמו כן, סידור עבודה ידני פעמים רבות מתגלה כלא אפקטיבי, במיוחד כשמתעוררות בעיות לוגיסטיות שונות כמו היעדרויות, אילוצים שונים של העובדים, מקרים שבהם עובדים רבים מדי מתייצבים לאותה משמרת ועוד , בנוסף, הרכבת סידור עבודה ידני היא מטלה מורכבת שצריכה לכלול בתוכה פרמטרים שונים כמו לדוגמה  חוקי העבודה והמנוחה , ולכן לא פלא שבעלי עסקים בכל בתחומים ובכל הגדלים מחפשים אלטרנטיבות..

 

סידור עבודה אוטומטי, פתרון אולטימטיבי

סידור עבודה אוטומטי  מאפשר ניהול  משמרות בצורה יעילה ומהירה יותר, החוסכת כאבי ראש, ניירת מיותרת, זמן וכסף, כל זאת בלחיצת כפתור בלבד. סידור העבודה נעשה כיום באמצעות תוכנות מתקדמות המספקות אלגוריתמים מתוחכם אשר לוקח בחשבון את צרכי העסק לצד רצונות ויכולות העובדים. התוכנות כוללות ממשק נוח לתפעול ומספקות בצורה פשוטה  פתרון שוטף לבעיות שצצות כגון חיסורים, איחורים, שינוי בדרישות כח אדם ועוד. כך מייעלת התוכנה את ניצול מצבת כח האדם ומשפרת ביצועי הארגון לצד שיפור שביעות רצון העובד.

 

סידור עבודה אוטומטי – חסכון של עשרות אחוזים בעלויות תפעול

תוכנת סידור עבודה אוטומטית מאפשרת חסכון משמעותי של עד עשרות אחוזים בעלויות התפעול וזאת מכמה סיבות: חסכון בזמן מנהל המשמרת אשר מנותב לטיפול בנושאים אחרים שיכולים להניב כסף, מזעור חוסר יעילות שנובע מאי גמישות בסידור העבודה כמו הופעת עובדים מיותרים למשמרת, תשלום שעות נוספות ללא צורך  ועוד. כמו כן  מאפשרת התוכנה את כל התקשורת עם העובדים ובכך נחסכים עלויות טלפון , בלבול ועוד.

 

סידור עבודה אוטומטי- מערכת הוגנת  השומרת על המעסיק והמועסק

תוכנת סידור עבודה אוטומטית מרכיבה סידור עבודה בצורה הוגנת לכל הצדדים, תוך מתן תשומת לב הן לאילוצי העובדים שהוזנו והן לאילוצי בית העסק וזאת לצד אילוצי החוק. בתוך המערכת ניתן להטמיע ימי חג, שעות נוספות, מודול טיפים ועוד – כל אלה מבטיחים לעובד שהוא מקבל את התשלום הראוי ולמעסיק מספקים שקט נפשי הנובע מוודאות שהינו פועל על פי חוק ולא חשוף לתביעות.

 

סידור עבודה אוטומטי- הקץ לטעויות

תוכנות סידור עבודה רבות כוללות מערכת בעלת יכולת להתריע במקרים של טעויות ביצירת סידור העבודה, כך שלא ייווצר מצב שבמשמרת אחת יש כמות גדולה או קטנה מדי של עובדים, עובדה החוסכת לבעל העסק את הצורך לשלם משכורות מיותרות, או להתעסק באיתור עובדים ללא התראה מראש.

 

כל אחד והמערכת שלו – התאמה לכל ארגון קטן כגדול

כיום ישנם  מספר חברות המספקות תוכנות סידור עבודה. רובן תופרות פתרון ספציפי מותאם לצרכי הארגון, כאשר המערכת היא גמישה וניתן לשנות את הקריטריונים במהלך הזמן ולהתאימם לשינויים החלים בארגון.

כך בעצם מתאימות תוכנות אלה לכל גודל של עסק החל מעובדים בודדים ועד אלפי עובדים ולכל תחומי הפעילות : קמעונאות , טקסטיל , מסעדנות , תעשייה, אבטחה, מוסדות בריאות ובתי חולים, בנקים וארגונים כלכליים, רשויות ועיריות, חברות ביטוח, מוקדי צרכנים ועוד

 

ולסיכום הגדלת יעילות העסק, חסכון בעלויות, שמירה על הוגנות ועל החוק … אלו  הם רק חלק מיתרונות התוכנה לשיבוץ וניהול עובדים.

אז למה אתם מחכים ?!