כיצד אתאים תוכנת סידור עבודה לבית העסק שלי?

כיצד אתאים תוכנת סידור עבודה לבית העסק שלי?

תוכנת סידור עבודה אוטומטית וממוחשבת היא הפתרון האידיאלי עבור כל בית עסק המתנהל במשמרות: התוכנה מאפשרת הרכבה יעילה, גמישה והוגנת של סידור עבודה במספר שניות ומבטלת את הצורך בהשקעת זמן ומאמץ רב בהרכבת סידור עבודה ידני.
תוכנת סידור עבודה לעסקים גדולים ובינוניים
בעסק גדול או בינוני, בעל צוות עובדים מורחב, יש קושי משמעותי לעקוב באופן מפורט אחרי כל עובד ועובד, ועל כן, על מנת להקל על מנהל המשמרת, יש צורך בתוכנת סידור עבודה המאפשרת לעובדים לפעול באופן עצמאי ככל האפשר. תוכנה כזו תכלול פונקציות מורכבות כגון: מערך לאילוצי עובדים והחלפות משמרת שייתנו מענה עבור בקשות מיוחדות או היעדרויות בלתי צפויות, ממשק להפצת הודעות בהיקף רחב כך שכל העובדים יהיו מודעים לשינויים וסידורי עבודה חדשים וחבילת תמיכה מורחבת הכוללת מתן פתרונות אונליין לשאלות וקשיים.
בנוסף, בכדי שמנהל המשמרת יוכל לבחון את הידע המקצועי של העובדים שלו באופן שוטף ולשדרג אותו בעת הצורך, ישנן תוכנות סידור עבודה המספקות מערך שאלות ובחינות לעובדים. בין השאר, על מנת להקל על מנהל המשמרת בדיווח לעובדים בנוגע לכמות שעות העבודה ושכר מצופה, תוכנת סידור עבודה לעסקים בינוניים וגדולים תכלול פונקציות שונות לחישוב שכר כולל שעות נוספות, ותהיה נגישה לעובדים בכל עת.
תוכנת סידור עבודה בסיסית לעסקים קטנים
עסקים קטנים, מטבע הדברים, יהיו מורכבים פחות מעסקים גדולים ומכיוון שקל יותר לעקוב אחר צוות עובדים קטן של 15 עד 20 איש, תוכנת סידור עבודה לעסק כזה תכלול פונקציות בסיסיות בלבד כגון: אפשרות לשיבוץ ידני של אילוצי העובדים, מערכת התראות שמודיעה על שיבוצים לא תקינים וממשק מיילים ו-SMS שניתן להפיץ לעובדים לצורך מסירת מידע והתקשרות.
ShiftOrganizer – תוכנה ש"גדלה" יחד איתך
ישנם סוגים שונים של בתי עסק המתנהלים במשמרות, חלקם בהיקפים ובגדלים שונים, ולכן, קשה למצוא תוכנה אחת ל'סידור עבודה' שתתאים לכל סוגי העסקים, ותתאים לשינויים המתרחשים מעת לעת בהיקף עובדים. למרות זאת, בין אם יש ברשותך עסק קטן, או עסק בעל צוות עובדים גדול או בינוני, ShiftOrganizer מציגה בפניך תוכנת סידור עבודה גמישה, ש"גדלה" יחד עם העסק, והמסוגלת להתאים את עצמה באופן אופטימאלי לכל סוג עסק, על היקפיו וצרכיו.